Nový spôsob prepravy

RYDE
nová taxi appka v Bratislave
!

Nový spôsob prepravy v Bratislave.
Kvalifikovaní vodiči a aplikácia v smartfóne.
Vysoká kvalita služieb.

RYDE Slovakia ryde_slovakia

Nový spôsob prepravy

Jazdite s nami

Chcete jazdiť s našou taxislužbou? Stiahnite si našu aplikáciu na svoj smartfón, zaregistrujte sa a môžete používať naše služby.

appstoreplaystore

smartfón

Stačí len stiahnutie našej aplikácie do smartfónu

Stačí si prostredníctvom appky RYDE objednať požadovanú cestu a tarifa (cestovné) sa Vám zobrazí ešte pred jazdou.

najnižsia tarifa

Najnižšia tarifa cestovného v pomere kvality a pohodlia

Platiť budete môcť kartou prostredníctvom appky RYDE, ale i v hotovosti. Rozhodnutie bude len na Vás, ešte pred jazdou.

jednotná flotila

Jednotná flotila
áut

Nakoľko máme jednotnú flotilu vždy nových, komfortných, bezpečných a nízkoemisných vozidiel, vždy budete dopredu vedieť, čo Vás odvezie.

Často kladené otázky klientov

  • Úplne jednoducho. Ako prvé si stiahnete našu aplikáciu, buď prostredníctvom Obchodu play, alebo z App store.

  • Zaregistrujete sa pomocou Vášho e-mailu a telefónneho čísla
     

  • Nasledujú tieto kroky:

  • Prihláste sa

  • Zadajte miesto vyzdvihnutia

  • Zadajte cieľovú destináciu

  • Uvidíte okienko s náhľadom, kde bude cena základného jazdného, cena za km, celková vzdialenosť (na km), kapacita osôb a cena za jazdu.

  • Ak s uvedenou cenou súhlasíte, stačte tlačidlo „POTVRDIŤ“
     

  • Vyberte si správnu platobnú metódu. Na výber sú nasledovné možnosti: platba v hotovosti, platba kartou alebo platba peňaženkou.


Odporúčame zvoliť platbu kartou, nakoľko ide o pohodlnejší spôsob platby pre obe strany. Platobnú metódu môžete kedykoľvek zmeniť v sekcií PLATBA. V tejto sekcií môžete rovnako pridať novú kartu, prípadne odstrániť starú.

UPOZORŇUJEME: že platobná brána žiada aj pri registrácií PSČ (miesta pobytu alebo sídla spoločnosti, na ktorú je daná karta vydaná), bez toho Vašu kartu nezaregistruje aplikácia, toto nastavenie v prostredí prevádzkovateľa platobnej brány je povinný údaj.

Pokiaľ máte akékoľvek problémy s objednaním jazdy, prípadne s nastavením platby, neváhajte kontaktovať našu Technickú podporu cez aplikáciu – v hlavnom paneli kliknite na sekciu POMOC.

K dispozícií sú nasledovné platobné metódy: Platba v hotovosti v taxíku, platba kartou, platba peňaženkou. Prosím, skontrolujte si, akú platobnú metódu máte zvolenú, aby ste predošli zbytočným nedorozumeniam s vodičom.


UPOZORNENIE:

  • V aplikácií je predvolená platba v hotovosti. To, že si pridáte Vašu platobnú kartu do aplikácie, neznamená, že je predvolená.

  • Pri pridávaní Vašej platobnej karty do aplikácie Vám RYDE môže stiahnuť malú čiastku (1€), aby si overil pravosť Vašej karty. Táto čiastka Vám bude okamžite vrátená.

  • Bankové karty od spoločnosti UniCredit a 365 bank sa momentálne nedajú pridať do našej aplikácie. Na odstránení tohto problému pracujeme. Ďakujeme za porozumenie.

Funkcia plánovaných jázd je pre klientov RYDE Taxi novinkou, ktorá má za úlohu spríjemniť a zjednodušiť využívanie našich služieb.

K tejto funkcii sa dostane každý klient rovnako, či využíva zariadenie s operačným systémom Android alebo IOS. Pri spustení aplikácie postupujete ako pri objednaní bežnej jazdy. Avšak, po zvolení cieľovej adresy uvidíte ikonku kalendára. Pokiaľ na túto ikonku „kliknete“, sprístupní sa Vám kalendár a hodiny, kde môžete zadať čas plánovanej jazdy. Jazdu si môžete objednať jedine v čase od 6:00 do 23:00 a najneskôr 6 hodín vopred. Rovnako nemôžete naplánovať jazdu skôr, ako 5 dní vopred. Po zvolení vhodného dátumu a času sa ocitnete opäť na obrazovke pred zvolením spôsobu objednania platby. V tomto prípade už budete vidieť aj poplatok vo výške 2 eur za naplánovanie jazdy, nakoľko ide o príplatkovú službu pre našich klientov. Následne sa presuniete na výber platby. Upozorňujeme, že plánovanú jazdu je možné uhradiť jedine platnou a overenou kartou. Plánovanú jazdu nie je možné objednať v kombinácií s akýmkoľvek zľavovým kupónom RYDE, ani použitím peňaženky v aplikácií. Po pred-autorizácií platby sa Vám zobrazí notifikácia, že jazda bola úspešne naplánovaná. V prípade zrušenia jazdy v povolenom termíne sa Vám prostriedky vrátia na Váš účet v plnej výške. Ďalej sa už nemusíte starať o nič. Vodič Vás bude čakať na mieste uvedenom v objednávke, ako pri bežnej jazde. O skutočnosti, že naplánovaná jazda už prebieha alebo že vodič je už na mieste budete upozornený prostredníctvom aplikácie.

Pokiaľ ste jazdu naplánovali omylom či sa Vaša cesta náhle zrušila, je ešte stále možné jazdu zrušiť. V menu aplikácie RYDE si vyberiete ikonku Vaše jazdy. Ďalej si vyberiete ikonku „Naplánované“, kde sa Vám zobrazí Vaša naplánovaná jazda. Keď ju potvrdíte, stačí „kliknúť“ na tlačidlo „Zrušiť jazdu“. Možnosť využitia bezplatného zrušenia jazdy máte do 31 minút pred naplánovanou jazdou. Pokiaľ jazdu zrušíte 30 a menej minút pred začiatkom naplánovanej jazdy, alebo už počas aktívnej jazdy, bude Vám zarátaný storno poplatok 3 eurá, ktorý bude strhnutý z počiatočnej sumy, ktorá bola využitá na uhradenie naplánovanej jazdy. Vo výnimočných prípadoch je možné zrušenie jazdy aj poskytovateľom (nami). Za takýchto okolností budete včas informovaný e-mailom a push notifikáciou prostredníctvom aplikácie, prípadne SMS správou.

Prajeme Vám príjemnú cestu s RYDE Taxi.

Peňaženka je osobitný spôsob platby, niečo ako kredit. Prostredníctvom Vašej platobnej karty si dobijete kredit za sumu, ktorú považujete za vhodnú. POZOR!! Z nabitej peňaženky nie je možné si peniaze zaslať naspäť na účet. V prípade nedostatku prostriedkov na peňaženke v porovnaní s cenou jazdného, môžete stále použiť túto platobnú metódu a rozdiel doplatíte buď hotovosťou alebo prostredníctvom Vašej karty. Stav Vašej peňaženky si môžete skontrolovať pred objednávkou.

Bohužiaľ, táto funkcia je momentálne nedostupná. Na jej spustení náš tím intenzívne pracuje. O jej spustení Vás budeme čoskoro informovať.

Prosím, pri objednávaní jazdy zadajte vždy čo najpresnejší štart objednávky nielen s názvom ulice ale i s číslom domu. Náš vodič Vás vyzdvihne čo najrýchlejšie na Vami určenom mieste. V prípade, že sa s vodičom stále neviete nájsť, využite možnosť chatu v aplikácií alebo možnosť volania s vodičom.

Mysleli sme na to, v aplikácií vidíte predpokladaný príchod vodiča na miesto vyzdvihnutia, rovnako aj predpokladaný príchod do cieľa. Majte ale prosím na pamäti, že príjazd vodiča, aj príjazd do cieľa je len čisto orientačný a môže závisieť od mnohých faktorov (oprava ciest/ dopravná situácia/zlé poveternostné podmienky a pod.)

Ak ste si niečo zabudli v aute počas jazdy, prosím kontaktujte našu technickú podporu, ktorá je pre Vás nonstop k dispozícií. Do správy prosím zadajte Vaše meno a údaje, ktoré nájdete v histórií jázd (túto nájdete v paneli „POMOC“). Potrebujeme od Vás nasledovné informácie: Meno vodiča, číslo rezervácie. Na základe týchto informácií danú skutočnosť preveríme a obratom Vás budeme informovať. V prípade, že ste si zabudli vo vozidle mobilný telefón, kontaktujte našu technickú podporu na tel. čísle +421 905 285 012.

Urobiť tak môžete prostredníctvom hlavného panelu, v sekcií PLATBA. V prípade, že Vašej karte vypršala platnosť, alebo chcete pridať novú, stačí kliknúť na „+“ v žltom krúžku. V prípade odstránenia platobnej karty, stačí podržať kartu, ktorú chcete odstrániť, následne to len potvrdíte. Na Iphone potiahnete konkrétnu kartu doľava a zobrazí sa Vám červené okienko „Odstrániť“.

Momentálne je možnosť prepitného len v hotovostnej forme. V blízkej dobe bude spustená možnosť prepitného pri platbe kartou prostredníctvom aplikácie, rovnako možnosť nechať prepitné až deň po skončení jazdy.

V tomto smere majú naši vodiči voľnú ruku, záleží to len na nich, či sú ochotní vziať Vás aj s Vašim domácim miláčikom. Odporúčame vodiča hneď po objednaní jazdy kontaktovať a opýtať sa ho na to. V ideálnom prípade odporúčame na prevoz klietkou, aby sa predišlo prípadnému znečisteniu vozidla. Pokiaľ ale potrebujete asistenčného psa, v tomto prípade je vodič povinný ho akceptovať. Tieto prípady berieme nesmierne vážne. V prípade, že by tomu tak nebolo, neváhajte nám vodiča nahlásiť, promptne to budeme riešiť!

Pokiaľ máte problémy s objednaním jazdy, prípadne všeobecne s aplikáciou, odporúčame urobiť nasledovné: Vypnúť a zapnúť aplikáciu. Preveriť, či máte najnovšiu verziu aplikácie. Preveriť, či máte nainštalovanú najnovšiu verziu Vášho operačného systému. Vypnite a zapnite Váš telefón. Pokiaľ žiadne z uvedených nezaberie, odporúčame odinštalovať a opätovne nainštalovať aplikáciu RYDE. Pokiaľ nepomôže ani to, kontaktujte nás cez našu Technickú podporu.

Môžete tak urobiť prostredníctvom aplikácie, hneď po skončení jazdy. Od 1 do 5 hviezdičiek, kde 1 je najnižšie hodnotenie a 5 je najvyššie. Rovnako máte možnosť pridať komentár k jazde. Ďakujeme za každú spätnú väzbu, posúva nás to ďalej, a Vy nám tým pomáhate zlepšovať naše služby.

V aplikácií kliknete na „Zabudli ste heslo?“. Následne vyplníte svoj mail, na ktorý máte registrované konto v RYDE. Na tento mail Vám príde OTP kód, ktorý zadáte do aplikácie. V prípade, že Vám e-mail neprišiel, skontrolujte záložku SPAM. Nastavte si nové heslo.